پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
4426
-
الف
+

معرفی فیلم‌های آخر هفته آی‌فیلم

بیننده دو فیلم سینمایی «روز فرشته» و «نفس» از آی‌فیلم عربی باشید.

دو فیلم سینمایی «روز فرشته» و «نفس» روزهای پنجشنبه و جمعه این هفته از آی‌فیلم عربی پخش می‌شوند.

به گزارش خبرنگار شبکه آی‌فیلم، فیلم سینمایی «روز فرشته» پنجشنبه 10 مهر روی آنتن آی‌فیلم عربی می‌رود. این فیلم به کارگردانی بهروز افخمی در سال 1372 ساخته شده است.

در خلاصه داستان این فیلم سینمایی آمده است: نیت‌الله که فردی ثروتمند و در عین حال پول‌دوست و خسیس است، برای رسیدگی به پرونده یکی از همکارانش بنام فرزین به دادگاه می‌رود. او در جریان مشاجره با فرزین و پرتاب شدن کیفش بر روی مجسمه ساختمان، به بالای آن رفته بود ناگهان سقوط می‌کند و پس از جدا شدن روح از بدنش با پری آشنا می‌شود و...

زنده‌یاد عزت‌الله انتظامی، اکبر عبدی، محمدرضا هنرمند، زنده‌یاد اسماعیل داورفر، پرویز پورحسینی و زنده‌یاد حسین محب اهری از جمله چهره‌هایی هستند که در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند.

فیلم سینمایی «روز فرشته» پنجشنبه 10 مهر ساعت 22:30 به وقت تهران از آی‌فیلم عربی پخش و در ساعت‌های‌ 04:30، 10:30 و 16:30 روز بعد بازپخش می‌شود.

بر اساس این گزارش، فیلم سینمایی «نفس» به کارگردانی نرگس آبیار نیز جمعه 11 مهر از آی‌فیلم عربی پخش می‌شود.

فیلم سینمایی «نفس» روایت زندگی چهارکودک به نام‌های بهار، نادر، کمال و مریم است که به همراه پدرشان غفور و مادربزرگ خود در دهه ۵۰ خورشیدی زندگی می‌کنند. دنیای این کودکان، دنیایی پر از رویاهای زیبای کودکانه که قرار است رنگ حقیقت به خود بگیرد و حتی انقلاب و جنگ هم نمی‌تواند آنها را از رویاهایشان دور کند.

این فیلم در سال 1395 ساخته شده و بازیگرانی چون مهران احمدی، پانته‌آ پناهی‌ها، سیامک صفری، گلاره عباسی، شبنم مقدمی، ساره نورموسوی و جمشید هاشم‌پور در آن به نقش‌آفرینی پرداخته‌اند.

فیلم سینمایی «نفس» جمعه 11 مهر ساعت 22:30 به وقت تهران از آی‌فیلم عربی پخش و در ساعت‌های‌ 04:30، 10:30 و 16:30 روز بعد بازپخش می‌شود.

بیشتر بخوانید:

معرفی فیلم‌های آخر هفته آی‌فیلم

فیلم‌های آخر هفته آی‌فیلم عربی

معرفی فیلم‌های آخر هفته آی‌فیلم عربی

ا.ا/ س.م

نظر شما
ارسال نظر
امیر حسین میرجلیلی

ممنون بابت فیلم خوب